דירות דיסקרטיות נערות ליווי שירותי ליווי

הדרה נערת ליווי לוהטת

ערב טוב,

קוראים לי הדרה, ובקיצור הדי. כך כל הקרובים אליי קוראים לי, וגם אתכם יכולים. אני בת שלושים ושתיים, וכבר הרבה שנים שאני נערת ליווי. בניגוד למה שחושבים, לא כל נערת ליווי מגיעה מאשפתות. החיים שלי ממש לא היו בזבל, שאילצו אותי להיות אחת מאותן נערות ליווי. בחרתי במקצוע הזה מתוך בחירה מושכלת, בעיניים פקוחות. ואם אתם מרימים כעת גבה ושואלים את עצמכם – "מה לעזאזל עבר לי בראש שהחלטתי להיות נערת ליווי"? אז אגיד לכם. רציתי עבודה שתשלב מה שאני אוהבת עם להרוויח הרבה כסף. ואני בהחלט אוהבת לעשות סקס. מאז שהתנסיתי בסקס בפעם הראשונה, גילי עד כמה שאני אוהבת את זה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, שרק את הגברים מעניין סקס, יש המון נשים מיניות, בדיוק כמוני, שהסקס מהווה חלק אינטגרלי מהחיים שלנו.

מרבית הלקוחות שלי מרוממים את מצב הרוח שלי, ומחממים לי את הלב. בעיקר הוותיקים מבניהם. כשנכנס לקוח חדש, אני יודעת ומבינה שייקח לו זמן לקרוא אותי, או להשקיע בי. שלא יחשוב עליי יותר בתור נערת ליווי, שיראה בי חלק בלתי נפרד מהחיים שלו. וזה מה שניסיתי לעשות עם אלעד. לקוח חדש שנכנס אל תוך חיי מלפני כשנה בערך.

אלעד היה חסר גינונים או נימוסים אלמנטריים. משום מה היה נראה לו שאם הוא משלם לי, הוא קנה אותי, ולא צריך יותר להשקיע בי. הוא חשב שזה ההבדל ביני לבין בת זוג קבועה. אבל זה היה רחוק שנות אור מהמציאות, והרשיתי לעצמי "לחנך" אותו.

אלעד הגיע לפגישה שלנו בידיים ריקות. בלי יין ובלי שום מתנה. הערתי לו בעדינות שכל אישה אוהבת לקבל שי קטן, לאות הערכה אליה, ואם הוא לא שם לב, אני אישה. עוד הוספתי שלא חייבים למלא אותי ביהלומים, אבל כל מתנה תתקבל באהבה, ותרחש מקום של כבוד בלב שלי, המון הערכה.

למדתי עם חלוף השנים במקצוע שלי, שכאשר הלקוח מביא לי מתנה, הוא מתייחס אליי ביותר רצינות. הוא לומד להעריך אותי יותר, ומבין שאני אדם בשר ודם, ולא חפץ לשם שעשוע מיני.

אלעד היה נבוך. על פניו החיוורים הופיע מיד סומק, והרגשתי שהלחצתי אותו. אמרתי לו – "אלעד יקירי, בוא נעשה עסק. אם תהיה מהשירות שלי, בפעם הבאה שניפגש תגיע עם מתנה. עכשיו אסלח לך כי לא ידעת. אף אחד לא הסביר לך את זה לפניי, וזה ממש מובן מאליו". אלעד לא הצליח לדבר, והוא רק הנהן לחיוב ולהסכמה עם דבריי.

מה אגיד לכם, הוא הפך ללקוח הכי מפרגן שלי. בכל מפגש הוא התעלה על עצמו, והביא אתו מתנה יותר ראויה לשמה. מי אמר שאי אפשר לחנך "חמורים גדולים?"…

אולי גם תאהב...